Polityka zwrotów
i wymiany

Zwroty i wymiana na sznurowalnia.pl
Zwroty na sznurowalnia.pl

Zwroty

Jeżeli chcesz zwrócić produkt/produkty z Twojego zamówienia, masz na to 14 dni. Co do zasady prawo to przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, dla których zakup nie miał charakteru zawodowego.
Od umowy możesz odstąpić załączając wypełniony 
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
wysyłając go do nas wraz przedmiotami, które zwracasz na nasz adres:

sznurowalnia.pl
ul. Ks. Franciszka Nawrota 30/3, 41-902 Bytom, woj. Śląskie

Dodatkowe informacje o zwrotach produktów znajdziesz
w Regulaminie Sklepu.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
*dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.*
*dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie. Jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej
na odległość nie przysługuje konsumentowi
m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz spersonalizowana, nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.

Pamiętaj iż wiele naszych przedmiotów jest towarami niepodlegającymi zwrotowi.
Są one produkowane na Twoje zamówienie.
Wiecej dowiesz się w naszym regulaminie.

Wymiana

Wymiana na sznurowalnia.pl

Nasza polityka dotycząca wymiany jest bardzo prosta:

Jeżeli chcesz wymienić produkt/produkty z Twojego zamówienia, zwróć go/je zgodnie z procedurą zwrotu i złóż nowe zamówienie.

Pamiętaj iż wiele naszych przedmiotów jest towarami niepodlegającymi zwrotowi,
ponieważ są produkowane na Twoje zamówienie.
Wiecej dowiesz się w naszym Regulaminie oraz w szczegółowej Polityce Zwrotów i Wymian.